logo

fb youtube rss

Σύνδεση

4995453
ΣήμεραΣήμερα249
YesterdayYesterday395
Αυτή την εβδομάδαΑυτή την εβδομάδα144
Αυτό το μήναΑυτό το μήνα2182
ΣύνολοΣύνολο4995453

Άγιο Φως - Μεταλληνός - Καλόπουλος


Άγιο Φως - Μεταλληνός - Καλόπουλος 1/2

Άγιο Φως - Μεταλληνός - Καλόπουλος 2/2

Καλόπουλος: Ρωτούν γιατί ενοχλούμε με τις ερωτήσεις την ηρεμία της πίστης. Μα αυτός είναι ο ρόλος του εξυγιαντή σκεπτικισμού, σε όλες σχεδόν τις φιλοπρόοδες χώρες. Πόσοι ακόμα αιώνες πρέπει να περάσουν πριν καταδεχτούν να μας απαντήσουν σε βασικές θρησκευτικές μας αμφισβητήσεις; Βασικά θέλουν την ησυχία τους, για να μπορούν γενιά τη γενιά, να κηδεμονεύουν ανενόχλητοι τους Έλληνες!
Όμως δεν εμπλέκεται η θρησκεία καθημερινά και αυθαίρετα στην πολιτική, τον πολιτισμό, την οικονομία, την παιδεία, αλλά και την ίδια την ερμηνεία των αξιών του κόσμου μας; Υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι συγκυβερνούν αυτή τη χωρά; Τα φρικτά αποτελέσματα της δισχιλιοστούς πλέον σχέσης ελληνισμού και χριστιανισμού, είναι πλέον ορατά πάνω στην συθέμελη καταστροφή αυτής της χώρας;
Οι εφευρέτες του κατεστημένου και οι επιστήμονες της σκοπιμότητας, είναι ντροπή να κατηγορούν για σκοπιμότητες την τεκμηριωμένη αμφισβήτηση!
Σήμερα το 30% της ελληνικής οικονομίας, περνάει αφορολόγητο και μαύρο, μέσα από τις τσέπες των ρασοφόρων. Πως είναι δυνατόν να ορθοποδήσει οικονομικά μια τέτοια χώρα; Για τον σκεπτόμενο άνθρωπο, ασεβής είναι όποιος δεν αμφισβητεί τις πάσης φύσεως εξουσίες! Για τους βολεμένους, όποιος αμφισβητεί την κατεστημένη πίστη είναι ένοχος ασέβειας! Και στον μεσαίωνα αυτό ακριβώς ήταν το μόνιμο καταφύγιο της θρησκείας. Ευτυχώς σήμερα δεν μπορούν να κρεμάσουν ή να κάψουν τους αμφισβητίες!
Μπορούν όμως να τους περιθωριοποιήσουν! Να γιατί δεν υπάρχουν ποτέ και πουθενά ελεύθερες συζητήσεις (ούτε σε τηλεοράσεις αλλά ούτε καν σε περιφερικό ραδιόφωνο!) για την κοσμοθεωρία, αλλά και την ιστορία του χριστιανισμού! Υπάρχει όμως ανεξέλεγκτη κατήχηση σε όλα τα σχολεία της χωράς!
Όμως, αφού η θρησκεία δεν έχει τίποτε να φοβηθεί, και είναι η απόλυτη αλήθεια, γιατί δεν καλεί τον οποιονδήποτε Καλόπουλο σε μια τέτοια ανοιχτή, τηλεοπτική και διαρκή συζήτηση αντιπαράθεσης απόψεων, ώστε όλοι οι Έλληνες να έχουν την δυνατότητα να σχηματίσουν αβίαστα την δική τους άποψη;
Άθεοι είναι όσοι παρέδωσαν την πολύτιμη φιλοθεϊας τους στον «θεό της γειτονιάς» τους. Οι θεοί των θρησκειών δεν υπάρχουν, επειδή είναι κατασκευάσματα ιερατείων
Μια και ο Καλόπουλος (όπως λέτε) είναι αναξιόπιστος γιατί δεν γράφετε εσείς οι πιστοί του θαύματος, μια επιστολή στην κεφαλή της Ορθοδοξίας, τον Οικουμενικό Πατριάρχη, ζητώντας να πάρει επίσημα θέση για τον αν πιστεύει ή όχι ο ίδιος στο «θαύμα» του αγίου φωτός;
Όσο για την καταγγελία του αόρατου σπόνσορα, έχω να δηλώσω ότι: μέχρι σήμερα, δυστυχώς ο αγώνας του (κάθε) Καλόπουλου, δεν βρήκε άλλους οικονομικούς υποστηρικτές εκτός από τους αναγνώστε του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τελικά ποια παραπάνω ομολογία έχουμε ανάγκη για την πλαστότητα του αγίου φωτός πέραν απ’ την ξεκάθαρη δήλωση του Παπα-Μεταλληνού που ξεκαθαρίζει πως: «Όταν υπάρχει χάρις και πίστη θεού… γίνεται το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πιστής και χάρις θεού η κανδήλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί… (για να ανάψει ο Πατριάρχης τις λαμπάδες του)!!! Δηλαδή… Τρέχα γύρευε πότε είναι θαύμα και πότε όχι!
Τα βιβλία του Μ. Καλόπουλου είναι best seller εδώ και 15 συναπτά χρόνια! Τα βιβλία αυτά απαντούν απομυθοποιητικά σε όλα σχεδόν τα «θαύματα» της Βίβλου!

......................................
                   Η συζήτηση στον ΑΝΤΕΝΑ:
Παπαδάκης
: Κε Καλόπουλε έχετε επιδοθεί σε μια προσπάθεια να αποδείξετε ότι η υπόθεση του αγίου φωτός είναι απάτη... Γιατί το λέτε αυτό;
Καλόπουλος: Η προσπάθεια μου είναι ευρύτερη, και δεν αφορά μόνο το άγιο φως...
Παπαδάκης: Ότι απάτη είναι (ολόκληρη) η θρησκεία;
Καλόπουλος: Ακριβώς
Παπαδάκης: Η ορθόδοξη θρησκεία (μόνο) ή οι θρησκείες γενικότερα;
Καλόπουλος: Έχω γράψει σειρά σχετικών βιβλίων όπου προσεγγίζω το θέμα των (βιβλικών) θαυμάτων Παλαιάς και Καινής διαθήκης απ’ αυτή τη σκοπιά. Δείχνοντας ότι άνθρωποι στο παρελθόν που αργότερα έγιναν ιερατεία και στη συνέχεια δημιούργησαν θρησκείες, είχαν αυτή την ικανότητα, να παράγουν εντυπωσιασμούς και να ονομάζουν τα αποτελέσματα αυτά θαύματα... να αποδίδουν δηλαδή το αποτέλεσμα (της δικής τους θεουργίας) σε θεια δύναμη ενώ ουσιαστικά ήταν δικά τους τεχνουργήματα και επρόκειτο γι’ αυτό που συχνά ονομάζω τεχνολογία θαυμάτων.
Θα ήθελα βέβαια να προσθέσω πως το πρόβλημα τους πλέον για το άγιο φως δεν είμαι πλέον εγώ. Περισσότερο είναι οι ίδιοι οι χριστιανοί που εκ’ των ένδον αμφισβητούν το άγιο φως και υπάρχουν (στην κατεύθυνση αυτή) σοβαρές δηλώσεις τις οποίες περιληπτικά θα σας αναφέρω όπως αυτή του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Εφραίμ (1770) ο οποίος ξεκάθαρα αποκαλούσε την τελετή «χειροποίητη μηχανουργία» και τους παραγωγούς του θαύματος «φωτοποιούς»!
Επίσης το 1800 ο Νικηφόρος Θεοτόκης Αρχιεπίσκοπος Ρωσίας έλεγε: «ούτε από του Τάφου εξέρχεται φως ούτε απ’ ουρανού κατέρχεται, αλλά ο ιερέας που μπαίνει στο κουβούκλιο τον πυρίτη παίων (το σπίρτο τρίβοντας) ανάβει την λαμπάδα του». Και σήμερα υπάρχει μια δήλωση του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως Γεωργίου Τσέτση που λέει: «ο Πατριάρχης δεν προσεύχεται για την διενέργεια θαύματος. Το ουρανόθεν άγιο φως δεν είναι παρά ένας θρύλος. Ο Πατριάρχης ανάβει την λαμπάδα του από την ακοίμητον κανδήλα». Αυτές είναι δηλώσεις...

Παπαδάκης: Πριν δώσω τον λόγο στον πατέρα Γεώργιο Μεταλληνό, μια ερώτηση από μένα... ενός απλού καθημερινού ανθρώπου: Ποια είναι αυτή η ανάγκη που σας κάνει να κλονίζετε την δική μου πίστη; Γιατί μου χαλάτε εμένα αυτή τη μυσταγωγία... Εγώ πήγα με τα παιδία μου στα Ιεροσόλυμα. και είδα την εκπληκτική διαδικασία της αφής της φλόγας. Συγκλονιστήκαμε όλοι, αν και δεν ειχα τη δυνατότητα να μπω μέσα στον πανάγιο τάφο... κάναμε πως και πως να φέρουμε το φαναράκι με το άγιο φως πίσω... Ας με κατηγορήσουν οι προοδευτικάντιδες τώρα... κι εγώ προοδευτικός είμαι αλλά... πάντα τις ίδιες απόψεις είχα...
.....................................
Σχόλιο Καλόπουλου: Λυπάμαι που δεν απάντησα... αυτό που εσείς αποκαλείτε ησυχία, είναι ουσιαστικά η καταστροφή του πολιτισμού.
.....................................
Καλόπουλος: Κύριε Παπαδάκι θέλετε απάντηση;
Παπαδάκης: Γιατί λοιπόν μου το χαλάτε... εγώ δεν σας χάλασα την ηρεμία σας;
Καλόπουλος: Πολύ δικαιολογημένη η ερώτησή σας. Όποιος θέλει να δει το γιατί...
Παπαδάκης: Εγώ δεν σας λέω με το ζόρι πιστέψτε... εσείς γιατί χαλάτε το δικό μου το πιστεύω...
Καλόπουλος.: Γιατί μήπως σας λέω εγώ με το ζόρι αμφισβητήστε... ασφαλώς όχι.
Παπαδάκης: Μου χαλάτε την ατμόσφαιρα όμως... (γέλια)
...........................
Σχόλιο Καλόπουλου: Ξεχνάει βέβαια ο Κύριος Παπαδάκης ότι οι δηλώσεις που μόλις ειχα διαβάσει (και που του χαλάνε την ατμόσφαιρα και την μυσταγωγία της ψεύτικης τελετής) δεν ήταν καν δικές μου αλλά μεγαλόσχημων ορθόδοξων αρχιερέων, παρόντος και παρελθόντος. Ξεχνά επίσης, πως ότι μας βολεύει δεν είναι πάντοτε για το κοινό καλό. Αν βολευτούμε σε ένα οποιοδήποτε θρησκευτικό ψευδός (όπως στην προκείμενη περίπτωση) αλλά αυτό αντιστρατεύεται την πρόοδο και τον πολιτισμό, τότε πολύ απλά το δικό μας βόλεμα είναι πολιτισμοκτόνο. Άλλωστε ανέκαθεν η κατάρα της πανανθρώπινης ιστορίας ήταν οι βολεμένοι που δυσφορούσαν μπροστά στην αμφισβήτηση!
..............................
Καλόπουλος: Η μόνη παράταξη που έχει αναγορεύσει την αμφισβήτηση σε (ενοχλητική) ύβρη είναι η θρησκεία. Οποιονδήποτε άλλον αμφισβητήσεις, θα αισθανθεί υποχρεωμένος να καταρρίπτοντας την αμφισβήτηση να αποδείξει ότι κατέχει την αλήθεια... να απολογηθεί ή να βελτιωθεί... η μόνη λοιπόν παράταξη που βολεύτηκε ονομάζοντας ύβρη την αμφισβήτηση είναι η θρησκεία κι αυτό πρέπει να σταματήσει... Σε μια κοινωνία που θελει να βελτιώνεται, ο καθένας είτε είναι ιερωμένος είτε είναι κατά τη γνώμη του εκπρόσωπος θεού, οφείλει να ακούει (προσεκτικά) την αμφισβήτηση. Και τελικά να απαντήσω με μια φράση. Οποίος θελει να δει γιατί το κανω... ας διαβάσει κάποιο (οποιοδήποτε) απ’ τα βιβλία μου. Έχω ολόκληρο βιβλίο με τον τίτλο: Αβραάμ ο Μάγος. Εκεί θα δει πως απ’ την Παλαιά ακόμα Διαθηκη οι προφήτες της δεν είχαν καμιά σχέση με θεό αλλά ήταν (θαυματοποιοί) μάγοι απ’ την Χαλδαία... που τελικά κατάφεραν να επιβάλουν, με την μετεξέλιξη του χριστιανισμού, τις χαλδαιικές ιδέες τους στην πολιτισμένη κατά τα αλλά κάποτε Ελλάδα... Δεν το κάνω λοιπόν από κακή πρόθεση αλλά υπερασπίζομαι τον πολιτισμό ένατη της θρησκείας. Πολιτισμός και θρησκεία ήταν ανέκαθεν σε σύγκρουση και νομίζω ότι αξίζει κάποιος να υπερασπίζεται και τα δίκαια του πολιτισμού...
Παπαδάκης: Πατέρα Γεώργιε... θέλουμε τη γνώμη σας
Παπα-Μεταλληνός: Πραγματικά στο χώρο της θρησκείας,.. έχουμε αυτές τις αμφισβητήσεις και εμποδίζεται η ελεύθερη σκέψη πολλές φορές. Από την άλλη πλευρά όμως, το ίδιο φαινόμενο συμβαίνει και με την θρησκειοποιημένη ιδεολογία. Διότι και η ιδεολογία όταν αποκτήσει τις ιδιότητες της θρησκείας εξίσου αμφισβητεί ότι το προοδευτικό ότι το επιστημονικό. Η απάντηση λοιπόν σε όλα αυτά τα θέματα που δεν τίθενται μόνο από τον κύριο Καλόπουλο αλλά από αρκετούς άλλους...
.............................
Σχόλιο Καλόπουλου: Υπενθυμίζω στον Παπα-Μεταλληνό, ότι η αμφισβήτηση, όχι μόνο δεν εμποδίζει την ελεύθερη σκέψη, αλλά είναι απαράβατη προϋπόθεσή της!
................................
Καλόπουλος: Και ο Αδαμάντιος Κοραής είναι ανάμεσα σ’ αυτούς που ξεκίνησαν την αμφισβήτηση του αγίου φωτός...
Μεταλληνός: Σύμφωνοι. Λοιπόν, είναι ότι έχουμε τις ιδεολογίες, που εξίσου σταματούν όποιες ιδεολογίες, όταν κάτι είναι εις βάρος τους σταματούν κάθε περαιτέρω έρευνα. Τώρα, προσωπικά, έχω ασχοληθεί συστηματικά με το πρόβλημα διότι έγραψα ένα αρκετά ογκώδες βιβλίο τα: «Φωτομαχικά - Αντιφωτομαχικά» δηλαδή δεν ασχολούμαι με την φύση του αγίου φωτός...
Καλόπουλος: Όπου εκφράζετε κι εσείς επιφυλάξεις αν δεν κάνω λάθος...
Μεταλληνός: Αυτό είναι η επιστήμη... (παραδέχεται λοιπόν τις επιφυλάξεις του περι άγιου Φώτος όπως τις εξέφρασε στο συγκεκριμένο βιβλίο)! κι εδώ θα έπρεπε να με επαινέσετε, όχι να με κατηγορείτε.
Καλόπουλος: Κάθε άλλο, σας επαινώ πράγματι. Ο ίδιος λοιπόν ο "πατέρας" Μετάλλινος εκφράζει επιφυλάξεις (για το άγιο φως) με το βιβλίο του...
Μεταλληνός: Κύριε Καλόπουλε έχουμε κι άλλες φορές συζητήσει... διαστρεβλώνετε αυτά τα οποία λέγω. Ακουστέ με και μετά πέστε ότι θέλετε και ευχαρίστως θα σας ακούσω. Το πρόβλημα μου λοιπόν ήταν το εξής, το πρόβλημα μου ήταν πως το πρόβλημα περι αγίου Φώτος γίνεται κεντρικό πρόβλημα διάλογου μεταξύ διαφώτιστων και αντιδιαφώτιστων με κέντρο τον Αδαμάντιο Κοραή. Έχουμε λοιπόν ένα έργο του Αδαμαντίου Κοραή, έναν διάλογο του που αμφισβητεί... αυτά που είπε και ο κύριος Καλόπουλος...
Παπαδάκης: Αυτό είναι το ιστορικό κομμάτι...
Μεταλληνός: Έχει όμως και τις απαντήσεις. Το ερώτημα είναι, ότι έχουμε δυο τρεις Πατριάρχες, εναν Εφραίμ αθηναίο (Ιεροσολύμων) το 1770, ο οποίος εκφράζει αυτές τις αμφιβολίες που διετυπώθησαν και ομολογεί... όπως και ο Νικηφόρος Θεοτόκης (Ορθόδοξος Αρχιεπίσκοπος Ρωσίας)... αλλά έχουμε τον σοφότερο άνδρα της Ευρώπης κι αυτό δεν το άκουσα...
Παπαδάκης: Διακόπτει για διαφημίσεις.
.................................................
Παπαδάκης: Ας επανέλθουμε λοιπόν στην αμφισβήτηση απ’ την μεριά του κύριου Καλόπουλου...
Καλόπουλος: Όχι μόνο απ’ την πλευρά του Καλόπουλου... όποιος μπει στο ιντερνετ θα δει ότι η ορθοδοξία είναι χωρισμένη στα δυο και υπάρχουν ιερείς που διαμαρτύρονται λέγοντας, γιατί δεν μας είπαν τα πραγματικά δεδομένα του αγίου φωτός.
Παπαδάκης: Έτσι είναι πατέρα Γιώργιε;
Μεταλληνός: Λοιπόν κοιτάξτε...
Παπαδάκης: Έχει πάρει τόσο μεγάλη έκταση; Και να ο λόγος για τον οποίον κάνουμε το θέμα σήμερα κυρίες και κύριοι... Γιατί ξέρετε κάτι... εάν είμαστε εμείς που πιστεύουμε... εγώ το πιστεύω... ανήκω στην κατηγόρια εκείνων που το πιστεύουν. Σας είπα, πήγα και συγκλονίσθηκα απ’ τη διαδικασία...
Καλόπουλος: Τι σας συγκλόνισε κύριε Παπαδάκη;
Παπαδάκης: Η όλη διαδικασία...
Καλόπουλος: Συγγνώμη όσοι (προσκυνητές) πηγαίνουν στην Μέκκα δεν συγκλονίζονται;
Παπαδάκης: Βεβαίως...
Καλόπουλος: Ε λοιπόν, τι το ιδιαίτερο πάθατε (αισθανθήκατε) εσείς... και γιατί ο συγκλονισμός σας αυτός να είναι τεκμήριο αυθεντικότητας του συγκεκριμένου θαύματος...
Παπαδάκης: Πιστεύουν (κι αυτοί) σε μια θρησκεία...
Καλόπουλος: Ακριβώς... όποιος πιστεύει σε οποιαδήποτε θρησκεία (εύκολα) συγκλονίζεται...
Επεμβαίνει μια γυναίκα δημοσιογράφος (Γ.Δ. – δυστυχώς αγνοώ το όνομά της)
Πυργιώτη: Συγγνώμη κύριε Καλόπουλε, εγώ δεν έχω καταλάβει το εξής. Τι κάνουμε εδώ εικονομαχία και εικονολατρία;
Καλόπουλος: Εξασκούμε το δικαίωμα της αμφισβήτησης...
Πυργωτή: Να σας κάνω μια ερώτηση κύριε Καλόπουλε; Ένας χριστιανός Καθολικός Ορθόδοξος Προτεστάντης θελει να πιστεύει χωρίς να υπάρχουν αποδείξεις σε μια σειρά από ζητήματα, π.χ. ότι το άγιο φως από τον πανάγιο τάφο, έρχεται δια του θαύματος... μπορεί να το πιστεύει μπορεί να μη το πιστεύει, υπάρχει ένας συμβολισμός σ’ αυτή τη διαδικασία... είναι περισσότερο το συμβολικό και πολύ λιγότερο το πραγματικό...
Καλόπουλος: Μα το ίδιο ακριβώς ισχυρίζομαι κι εγώ...
Πυργιώτη: Όπως θέλω επίσης να πιστεύω ότι όταν προσκυνήσω μια εικόνα, υπάρχει σε μένα εσωτερικά μια άλφα διαδικασία. Τώρα, θέλετε να πάμε στο αν πρακτικά ανάβει το άγιο φως ή δεν ανάβει... αν είναι ή δεν είναι απάτη... μα αυτά είναι πράγματα τα οποία... έχουνε τελειώσει από την εποχή που έχει διαχωριστεί το κράτος απ’ την εκκλησία. (!)
Καλόπουλος: Συγνώμη... ποτέ έγινε αυτό; Έχει διαχωριστή το κράτος απ’ την εκκλησία και δεν το γνωρίζω!
Μεταλληνός: Βεβαίως (έχει διαχωριστεί το κράτος απ’ την εκκλησία) εσείς δεν το ξέρετε!
Καλόπουλος: Μα αυτό είναι είδηση... (!!!)
Πυργιώτη: Αυτού του είδους οι μάχες είχαν κάποιο νόημα σε εποχές που οι εκκλησιαστικοί κανόνες επηρέαζαν ουσιαστικά και καθημερινά ανθρώπινες κοινωνίες... τότε είχαν νόημα τώρα...
Μεταλληνός: Συγνώμη... ο κύριος Καλόπουλος είναι παλαιοημερολογίτης... (!
Καλόπουλος: Μα τελικά δεν μου κάνατε κάποια ερώτηση
Πυργιώτη: Μα σας την έκανα... ποιο είναι το πρόβλημά σας;
Καλόπουλος: Συγνώμη ν’ απαντήσω. Το πρόβλημα μου είναι ότι πίσω απ’ όλα αυτά υπάρχει ένα αισχρό ελπιδεμπόριο που εκμεταλλεύεται εναν ολόκληρο λαό. Αυτή είναι η θέση μου!
Πυργιώτη: Ποιο λαό;
Καλόπουλος: Μα φυσικά τον ελληνικό!
Πυργιώτη: Μα αυτό είναι παγκόσμιο φαινόμενο με τις θρησκείες...
Παπαδάκης: Σε ποια θρησκεία πιστεύεται;
Καλόπουλος: Σε καμιά
Παπαδάκης: Α είστε άθεος...
Καλόπουλος: Το έχω δηλώσει κατ’ επανάληψη... άθεοι είναι οι πιστοί (των θρησκειών) γιατί πιστεύουν σε (ανύπαρκτους) θεούς που είναι κατασκευάσματα των ιερατείων...
Παπαδάκης: Με όλη την καλή διάθεση θα επαναφέρω το ερώτημα: γιατί θέλετε να χαλάσετε την δική μου πίστη... δεν σας καταλογίζω σκοπιμότητα... θα μπορούσα να πω ότι είστε εγκάθετος... δεν το λέω όμως... ότι κάτι άλλο εκφράζετε και αντιπροσωπεύετε... κι εγώ θα σας υπερασπισθώ σε δικαστήριο αν κάποιος σας επιτεθεί... όμως γιατί εσείς δεν σεβόσαστε την δική μου πίστη;
Καλόπουλος: Δεν απάντησα; Πιστεύω ότι πίσω απ’ όλα αυτά τα "θαύματα, υπάρχει μια αισχρή εκμετάλλευση οικονομική, ψυχολογική, κοινωνική και ιστορική "...
Λιαρέλης: Αν μου επιτρέπετε... μιλάτε για εμποιώ ελπίδας και εγώ σας λέω το εξής: Εγώ λοιπόν πιστεύω ότι υπάρχει εμπορείο ελπίδας και με ενοχλεί αφάνταστα...
Παπαδάκης: Από ποιους...
Λιαρέλης: Από ορισμένους εκπρόσωπους του κλήρου... Θέλετε να σας πω και κάτι άλλο... δεν στέκομαι και σε ορισμένα πράγματα που λέτε για τα θαύματα. Βλέπω ότι υπάρχει μια κοινωνική διδασκαλεία του Χριστού, η οποία με εκφράζει και την θεωρό παρά πολύ σοβαρή. Το αν πέντε δεσποτάδες εφτά παπάδες και δώδεκα επίτροποι, έκαναν εμπόριο ελπίδας ή κλέβουν... Εγώ είμαι πιο φανατικός πολέμιος...
Καλόπουλος: Άρα γιατί αναρωτιέστε για τι το κάνω...
Λιαρέλης: Ναι αλλά εσείς αμφισβητείτε το δικαίωμα μου να πιστεύω αυτό που πιστεύω!
Καλόπουλος: Όχι, εδώ συζητάμε για την αυλή των θαυμάτων και κάποια δις ευρω που βάζουν στην άκρη κάποιοι ιεράρχες για καιρούς ανάγκης (π.χ. ο τέως κατά κόρον κατηγορηθείς για κιναιδισμό Πειραιώς Ιερώνυμος)!
Τις ιερές γροθιές τις είδατε χθες; Στα Ιεροσόλυμα (μεταξύ αρμενίων ορθόδοξων και ελλήνων) έπεσε ξύλο. Ε λοιπόν, μέσα στην Ιερουσαλήμ πέφτει ξύλο έξω απ’ αυτήν πέφτουν βόμβες... δεν καταλαβαίνω το άγιο φως (και το άγιο πνεύμα) τι ακριβώς κανει σε ένα θετοί άγριο περιβάλλον...
Μεταλληνός: Στην Κινά κάποιοι σκοτώνονται για κάποια ιδεολογικοποιημένη πίστη. Αυτό δεν μπορεί να το καταλάβει ο κύριος Καλόπουλος, γιατί παρά την καλή του θέληση έχει στρατευθεί σ’ αυτή την υπόθεση...
Παπαδακης: Από ποιους;
Μεταλληνός: Αυτοστρατευμένος. Εγώ πιστεύω ότι εξυπηρετεί ξένα συμφέροντα...
Παπαδάκης: Α...
Πυργιώτη: Εγώ πάλι δεν το πιστεύω... να το ξεκαθαρίσουμε αυτό.
Καλόπουλος: Άρα (κατά τη γνώμη σας) έχω στρατευθεί από ξένα συμφέροντα;
Μεταλληνός: Όχι εσείς... όμως συμπίπτει με τις θέσεις...
Λιαρέλης: Είπατε κάτι για Παλαιοημερολογίτης...
Μεταλληνός: Όχι Παλαιοημερολογίτης (θρησκευτικά) αλλά στα ζητήματα αυτά. Διότι έχουν λυθεί τα προβλήματα αυτά εδώ και πολύ καιρό. Ένας ο οποίος δεν παρακολουθεί την επιστήμη ( και το λέω γενικότερα, και ασχολείται με έμμονη διάθεση να πολεμήσει κάτι επειδή δεν ικανοποιείται κάποιος με αυτό...
Πυργιώτη: Δικαίωμα του είναι πάτερ... δικαίωμα του. Ζούμε σε ελεύθερη κοινωνία.
Μεταλληνός: Είναι γεγονός ελευθερίας. Από κει και πέρα η μανία καταδιώξεως. Η επιθετικότητα αυτή πρώτον αποκαλύπτει άγνοια...
Καλόπουλος: Μα δεν πρόκειται περι μανίας...
Μεταλληνός: Αφήστε με να μιλήσω... εσείς ερμηνεύετε τα δικά μας και εγώ ερμηνεύω εσάς και ο τηλεθεατής ας αποφασίσει...
Καλόπουλος: Μα μου αποδίδεται μανία, (επειδή ρωτώ τα αυτονόητα) Αν διακατέχομαι από κάποια μανία... με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσα να ερμηνεύσω και την δική σας στάση ως μανία.
Παπαδάκης: Εδώ υπάρχουν κακία ερωτήματα για σας κύριε Καλόπουλε. Κάποιοι λένε χρηματοδοτούν το έργο σας...
Πυργιώτη: Έλα τώρα αυτά είναι θεωρίες συνομωσίας...
Καλόπουλος: (Γελώντας) Αν κάποιοι θέλουν να χρηματοδοτήσουν το έργο μου, αυτό θα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη! Πάντως αν υπάρχει κάποιος που θέλει να μου συμπαρασταθεί χρηματοδοτώντας, πολύ ευχαρίστως... Μέχρι τώρα δεν έχει εμφανιστεί κανένας!
Μεταλληνός: Να απαντήσω όμως γιατί αφήσαμε κάτι κενό. Ο Νικηφόρος Θεοτόκης, (Ορθόδοξος Αρχιεπίσκοπος Ρωσίας!)... ο μεγάλος αυτός διαφωτιστής που εισήγαγε τις φυσικές επιστήμες στο χώρο μας, ( είναι εναντίον του θαύματος του άγιου φωτός. Όχι του γεγονότος αλλά του θαύματος. Ο Ευγένιος Βούλγαρης (1776 επίσκοπος Σλαβινίου και Χερσώνος) ο σοφότερος άνδρας της Ευρώπης (!) είναι υπέρ του θαύματος. Βλέπετε λοιπόν ότι στην κορυφή της επιστήμης μας (αίνοι ότι η θεολογία είναι επιστήμη) Τώρα, γιατί ο Κοραής γράφει αυτό τον διάλογο; Να σας εξηγήσω ιστορικά, αυτό είναι η δουλεία μου, πληρώνομε γι’ αυτή τη δουλεία, την ιστορία. Υπήρχε η τάση που συνηθίζεται μέχρι σήμερα, να αποξενωθεί ο ελληνισμός από κάθε τι που βρίσκεται έξω των ελληνικών συνόρων. Το ερώτημα του Κοραή ήταν τι δουλεία έχουμε εμείς εις τους άγιους τόπους. Ήθελε να καταργήσει την Βυζαντινή αυτοκρατορία, όχι μόνο δικαιοδοσιακά αλλά και γεωγραφικά. Ξέρετε μέχρι σήμερα στην διεθνή διπλωματία, Έλυνε ονομάζονται οι κλεινόμενοι στα όρια των ελληνικών συνόρων. Επομένως οι εκτός ελληνικών συνόρων, ετέθη το πρόβλημα τον 19ο αιώνα, πως δεν είναι Έλληνες! Έτσι λοιπόν τοποθετείτε το πρόβλημα. Τώρα η απάντηση. Την απάντηση την έδωσε σ’ αυτόν τον διάλογο (του Κοραή) ο μεγάλος θεολόγος και όχι μόνον, ο Κωνσταντίνος Οικονόμος που είπε: «και μόνο εκ του τόπου (Ιερουσαλήμ) από τον οποίον προέρχεται το (άγιων) φως είναι σεβαστών και άγιο.
Πυργιώτη: Έτσι... μόνον αυτό φτάνει!
Μεταλληνός: Επομένως είναι θέμα πίστεως.
Παπαδάκης: Μάλιστα. Αυτό λένε (και οι τηλεθεατές) Ακόμα και με τρικ να ανάβει το άγιο φως, αφήστε μας ρε παιδία να πιστεύουμε αυτό που θέλουμε... κακό είναι; Μη χάσουμε και την πίστη μας... μόνο αυτή έχουμε.
Μεταλληνός: Κάνει ένα λάθος ο κύριος Καλόπουλος...
Καλόπουλος: Όποιος θέλει να διαβάσει ολόκληρο το βιβλίο του Αδαμάντιου Κοραή το έχω περασμένο ολόκληρο σ’ αυτό το βιβλίο μου. Και δεν είναι σωστή η μετάφραση (των προθέσεων) του Αδαμάντιου Κοραή από τον Πατέρα Μεταλληνό.
Πυργιώτη: Δηλαδή αν (τελικά) το άγιο φως (δεν είναι ουρανόσταλτο αλλά) ανάβει από μια κανδήλα στον άγιο τάφο, αυτό είναι το πρόβλημά μας;
Παπαδακης: Να δούμε όμως τι ισχυρίζεται ο κύριος Καλοπουλος.
Πυργιώτη: Ότι ανάβει με τρικ...
Παπαδακης: Γιατί μερικοί ρωτάνε τι ισχυρίζεται αυτός ο άνθρωπος με τον οποίο διαφωνούμε; Για να δούμε...
...................................................
Ακολουθεί ολιγόλεπτο απόσπασμα περυσινής εκπομπής όπου εν κερί αυταναφλέγεται 15 λεπτά μετά από την εμβάπτισή του σε διάλυμα λευκού φωσφόρου και δειθιάνθρακα Ο σχετικός χρόνος αυτανάφλεξης μπορεί να ρυθμιστεί από λίγα λεπτά έως αρκετές ώρες ή μέρες.
...................................................
Παπαδάκης: Έψαξε λοιπόν ο κύριος Καλόπουλος να βρει τρόπους με τους οποίους έχουμε αυτανάφλεξης. Εμείς ρωτήσαμε επιστήμονες και μας είπανε πως δεν είναι μόνο αυτός που μας είπε ο Καλόπουλος αλλά υπάρχουν 500 τρόποι αυτανάφλεξης. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η όλη διαδικασία της αφής του αγίου φωτός είναι απάτη.
......................................................
Σχόλιο Καλόπουλου: Αυτό που λέει ο Κύριος Παπαδάκης δεν αληθεύει. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος (τουλάχιστον γνωστός σε μένα και στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης) που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της αυτανάφλεξης με ρυθμιζόμενη χρονοκαθυστέρηση. Αν παρ’ όλα αυτά υπάρχει, πολύ θα ήθελα να γνωρίζω ποιος είναι και με ποια συγκεκριμένα υλικά. Παρακαλω λοιπόν οποίον γνωρίζει άλλον τρόπο αυτανάφλεξης που να έχει ανάλογες δυνατότητες, να μας τον περιγράψει!
............................................................
Μεταλληνός: Γίνεται ένα λάθος μεγάλο και το κάνει δυστυχώς και ο κύριος Καλόπουλος, δηλαδή, αφού ο Πατριάρχης είναι μόνος εις το κουβούκλιο του αγίου τάφου, γιατί να ζητούμε τρόπους αφής του Φώτος...
Καλόπουλος: Μα έξωθεν του κουβουκλίου γίνονται οι αυταναφλέξεις
Παπαδάκης: Γιατί να μη βγάζει εναν αναπτήρα για ν’ ανάψει... σωστό αυτό.
Καλόπουλος: Καθόλου σωστό έξω απ’ το κουβούκλιο συμβαίνουν οι αυταναφλέξεις, μέσα δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει...
Μεταλληνός: Μισό λεπτό. Από τον τέταρτο αιώνα μ.Χ. (380) μαρτυρείτε απ’ την Αιθερία, μια ισπανίδα που πήγε και προσκύνησε, ότι (εντός του κουβουκλίου) υπάρχει η ακοίμητος κανδήλα στον άγιο τάφο. Πιστεύω λοιπόν και καταλήγω, όταν υπάρχει πίστης και χάρις θεού στον συγκεκριμένο (εκάστοτε) Πατριάρχη, γίνετε το θαύμα. Όταν δεν υπάρχει πίστης (και χάρις) μπορεί η κανδήλα (η εντός του κουβούκλιου) να χρησιμοποιηθεί... (για να ανάψει τα κεριά του ο Πατριάρχης) αλλά... υπάρχουν και φαινόμενα έξω... όχι το ανάμα των κεριών, αυτό μπορεί να γίνει και ταχυδακτυλουργικά.
Βλέπε εδω ξανά την δήλωση
Καλόπουλος: Κυρίως αυτό...
.................................................
Σχόλιο Καλόπουλου: Προσέξτε λοιπόν ποια καινοφανή και απίστευτη λύση προτείνει ο Παπα-Μεταλληνός! Το λεγόμενο άγιο φως λοιπόν, ναι μεν βγαίνει απ’ το κουβούκλιο κάθε χρόνο, αλλά ποτέ δεν ξέρουμε αν προέρχεται από ουρανόσταλτο θαύμα, ή από την ακοίμητη (άσβεστη) κανδήλα του κουβούκλιου! Κατά τον Παπα-Μεταλληνό, όλα εξαρτώνται απ’ την χάρη και την πίστη του εκάστοτε Πατριάρχη! Αυτή είναι πράγματι μια καινούργια εκπληκτική ενδιάμεση ερμηνεία, που αποτελεί νέα σκανδαλώδη υποχώρηση του υποκριτικού ιερατείου! Λοιπόν, σύμφωνα με την συγκεκριμένη πρόταση του παπα-Μετταλληνού, (την οποία ομολογώ δεν αντελήφθην κατά την διάρκεια την εκπομπής) οι πιστοί κάθε χρόνο θα παίρνετε το άγιο φως, αλλά ποτέ δεν θα ξέρουν, ποια χρόνια είναι θαύμα και ουρανόσταλτο και ποιά όχι! Αν αυτό δεν είναι απάτη τότε τι ακριβώς είναι η απάτη! Βέβαια παρακάτω ο Παπα-Μεταλληνος γυρνάει ξανά στην επικύρωση του θαύματος απ’ το παραληρηματικό πλήθος για να εξισορροπήσει τις απίστευτες ομολογίες του...

Σχόλιο σε block: Ο Μεταλληνός είχε τη χρυσή ευκαιρία ενώπιον τού μεγαλύτερου σύγχρονου Έλληνα φωτομάχου και εκατομμυρίων ορθοδόξων να πει καθαρά και ξάστερα, και χωρίς την παραμικρή επιφύλαξη, αυτό που άλλοι στη θέση του θα βροντοφώναζαν, ότι δηλαδή, ν α ι, το θαύμα είναι όντως αληθινό, κι όμως. π ο τ έ. δεν το ’κανε! http://anazitiseis-hh.blogspot.com/2008/08/blog-post_27.html
..............................................
Μεταλληνός: Συγνώμη, (υπάρχουν και) τα φαινόμενα μεταξύ του κόσμου... Κάποιος συνάδελφος σας δημοσιογράφος φωτογράφισε... ήτανε ενός καθηγητού πανεπιστημίου... την εκπομπή του Φώτος, όπου διαχέει όλον τον χώρο του πανάγιου τάφου έξω από το κουβούκλιο και εν συνεχεία τα φαινόμενα που σχετίζονται με το άγγιγμα του Φώτος, την ακαΐα που παρατηρείται...
Παπαδάκης: Αυτό το κάνω κι εγώ..
Μεταλληνός: «Όπου ο θεός βούλεται νικάτε φύσεως τάξη»
Καλόπουλος: Την ακαΐα... σε απευθείας τηλεοπτική σύνδεση με το Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, την διέψευσε ο εκπρόσωπος του Πατριάρχη και έχω μαγνητοσκοπημένη την σχετική δήλωση!
................................
Σχόλιο Καλόπουλου: Τελικά... οι άνθρωποι θέλουν θαύματα... ότι κι αν πεις, όσα κι αν τους αποδείξεις, είναι τόση μεγάλη η διψά των ανθρώπων για θαύματα, που δεν θέλουν ούτε να σκεφτούν οποιαδήποτε υπαναχώρησης της υποτιθέμενης επέμβασης του "θεού" στη ζωή τους. Δυστυχώς ζούμε στην εποχή του φοβικού ανθρώπου, που θα μπορούσαμε να τον ονομάσουμε Homo-religious. Τα ελπιδο-φαγεία της θρησκείας είναι το μαζικό εκτροφείο τους και το "θαύμα", το βασικό εμπόρευμα των θαυματοποιών κάθε ιερατείου. Λαοί ολόκληροι αδυνατούν να υποθέσουν πως οι ανύπαρκτοι θεοί των θρησκειών τους, κατασκευάσθηκαν για να μπορούν τα ιερατεία να τους εξουσιάζουν!
Δεν μπορούν καθόλου να υποθέσουν πως πίσω από την βιτρίνα της πλαστής θεοφάνιας κρύβονται κολοσσιαία παιγνίδια εξουσίας που τελικά κατασπαταλούν τις δυνάμεις τόσο του πλανήτη όσο και των προβατοποιημένων λαών. Η αδράνεια απέναντι στις ανοιχτές πληγές του πλανήτη και η σπάταλη χρόνου και ανθρώπινων δυνατοτήτων θα πληρωθούν δυστυχώς ακριβά και μάλιστα σύντομα.
Όταν αυτή η πανάρχαιο χώρα του πολιτισμού, διαλυθεί εντελώς από τις συνεχείς επιθέσεις των επίβουλων έχθρων της, τότε ο λαός θα κλέη με μαύρο δάκρυ μπροστά στα ανίσχυρα εικονίσματα των ανύπαρκτων σωτήρων του. Ότανολοκληρος ο πλανητης γωνατησει απ’ την πανανθρωπινη αθλιοτητα θα ειναι πολυ αργα για διορθωτικες κινησεις. Ο σκεπτικισμος εχει αξια οταν προλαμβανει.
Προσωπικά, μετά τόσων χρόνων αγώνες υπέρ της αφύπνισης, έχω την αίσθηση του εκπληρωμένου καθήκοντος. Δεν αδράνησα. Με όλες μου τις δυνάμεις έκανα ότι μπορούσα για να προειδοποιήσω και να καταγγείλω τους ψευδοσωτήρες μας, που αργά μεθοδικά και ανενόχλητοι κατατρώγουν την δύναμη του πάλε ποτέ περήφανου και πολιτισμένου λαού των Ελλήνων.
Με στεναχωρεί αφάνταστα η καθημερινή διαπίστωση πως ο Έλληνας που γέννησε την αμφισβήτηση, αντί να ηγείται σε κάθε αγώνα της, έχει υποταχθεί ολοκληρωτικά στα ιουδαϊκά σωτηριακά παραμύθια.

Μ. Καλόπουλος www.greatlie.com

Βλέπε επίσης μια ενδιαφέρουσα ανάλυση εδω :
Βίντεο με τον Μεταλληνό: Αξίζει να το δεις!

Αιθερία, η ισπανίδα προσκυνήτρια «ΔΕΝ αναφέρει ΠΟΥΘΕΝΑ αν το φως αυτό άναβε θαυματουργικά ή όχι. Απλά ανέφερε ότι υπήρχε φως».
Η μαρτυρία τής Αιθερίας λέει ότι «κατά την δεκάτη ώρα, ανάβουν όλους τούς λύχνους και τα κηρία, πράγμα που κάνει μια εξαιρετική φωτοχυσία. Αλλά το φως με το οποίο ανάβουν αυτά, δεν το φέρνουν απ’ έξω αλλά προέρχεται από το εσωτερικό τού σπηλαίου όπου νυχθημερόν καίει λύχνος». Συνεπώς αυτό που σίγουρα λέει η μαρτυρία είναι ότι τα κεριά που σήμερα αυταναφλέγονται, τότε απλώς τα άναβαν από την αναμμένη κανδήλα του κουβουκλίου!


Τα συγκλονιστικά και άκρως αποκαλυπτικά βιβλία του Μ. Καλόπουλου μπορείτε να τα αποκτήσετε στο τηλ: 2310-770100 ή στο Ε-mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
MY_BOOKS