logo

fb youtube rss

Σύνδεση

Αμέτρητοι οι παρθενο-γεννημένοι Σωτήρες
Οικουμενικός ο πόθος της Άμωμου Σύλληψη.

Ελληνες: Ήφαιστος, Διόνυσος, Περσέας,
Ο Ησίοδος στη Θεογονία του, καθαρά αναφέρει ότι η Ήρα «…χωρίς ερωτική ένωση γέννησε τον διάσημο Ήφαιστο.»
Ο Έλληνας ήρωας, Περσέας, ήταν αποτέλεσμα μιας άμωμου συλλήψεως, γιος της πριγκίπισσας Δανάης, της οποίας ο πατέρας, Βασιλιάς Ακρίσιος (βασιλιάς του Άργους), την κλείδωσε μέσα σε ένα μπρούτζινο θάλαμο κάτω από το έδαφος. Ο Δίας διείσδυσε μέσα στο μπρούτζινο θάλαμο της Δανάης μέσα από μια τρύπα στην οροφή και κατήλθε σε αυτήν ως μια χρυσή βροχή.

Ο Διόνυσος
Ο Έλληνας Διόνυσος (Βάκχος για τους Ρωμαίους), με τον τίτλο «ο διπλογεννημενός» από τους ακόλουθους του, γεννήθηκε από την παρθένο Σεμέλη. Ο Διόνυσος λέγεται ότι επινόησε την τέχνη της κατασκευής του κρασιού. Ταξίδεψε πολύ στο κόσμο για να παρουσιάσει το κρασί και τελικά κατήλθε στον Άδη για να σώσει τη μητέρα του.

Ρωμαίοι: Ρώμος και Ρωμύλος
Ο τύραννος Βασιλιάς Αμώλιος εξανάγκασε την αγνή Ρέα Σίλβια να γίνει μια εστιάδα ώστε να μην μπορεί να γεννήσει γιό και να αξιώσει δικαιώματα στο θρόνο. Παρόλο το φόβο του αυτή γέννησε δύο γιούς, τους θρυλικούς προγόνους του Ρωμαϊκού πολιτισμού. Ο Ρόμολος και ο Ρέμος εξυμνήθηκαν ως οι γιοί του θεού Άρη, τον οποίο ευνοούσε η Ρέα Σίλβια καθώς έβγαζε νερό από την ιερή του πηγή.

Ασύριοι: Γιλγαμές - Ενκίντου…
Πιθανώς η αρχαιότερη καταγεγραμμένη περίπτωση (πριν το 2000 π.Χ.) αυτής της αγέραστης παράδοσης των Σωτήρων γεννημένων με άμωμη σύλληψη είναι η γέννηση του Gilgamesh:
Παιδί της γυναίκας του Lugal banda και μιας μεγαλύτερης δύναμης, ο Gilgamesh είναι ένας ζωντανός θρύλος, το άριστο μωρό της Ninsun, αυτή που ποτέ δεν άφησε κανέναν άντρα να την αγγίξει, αληθινά τόσο σταθερή και θεσπέσια, τόσο χωρίς αμαρτία
Ο Ενκίντου…
Η Αρούρου σκέφτηκε τον Άνου. Τότε αυτή μούσκεψε τα δημιουργικά της δάχτυλα, έπλασε ένα βράχο, και τον πέταξε όσο πιο μακριά μπορούσε μέσα στο δάσος. Με αυτό τον τρόπο γέννησε τον Ενκίντου.

Πέρσες: Ο Μίθρα - Ζαρατούστρα
Αναφέρθηκε από τους πιστούς ως «το Φως του Κόσμου», ο Μίθρα καταγράφτηκε ως ένας Πέρσης σωτήρας που έζησε πριν από 2500 χρόνια, γεννημένος από τη παρθένο Αναχίτα, «ο Άμωμος». Είναι ακόμα ο Μίθρα γιος της παρθένου Αντίτι της «Μητέρας των Θεών» σε μια ινδουιστική Βεδική παράδοση ηλικίας 3500 χρόνων. Ο Μίθρα είχε μια ακολουθία η οποία εξαπλώθηκε από την Ευρώπη μέχρι την Ασία και λατρεύτηκε από τους Ρωμαίους αυτοκράτορες για πάνω από 300 χρόνια. Η λατρεία του Μίθρα ήταν ευρέως διαδεδομένη. Γι’ αυτό το λόγο, όπως και με πολλές άλλες παραδόσεις Σωτήρων που επιβίωσαν ανά τους αιώνες από την προσαρμογή και την αλλαγή της κουλτούρας, υπάρχουν περισσότερες από μια εκδοχές για τη γέννηση και το θάνατο του Μίθρα. Η πιο κοινή εκδοχή της άμωμου γεννήσεως του Μίθρα αναφέρεται με το επίθετο ο «γεννημένος από βράχο». Ο Μίθρα καλούνταν «Θεός εκ Πέτρας,» ή ο «Θεός από το Βράχο» καθώς είχε γεννηθεί άμωμα από μια πέτρα.
Ζαρατούστρα…
Είναι γραμμένο ότι η γέννηση του Ζαρατούστρα (Ζωροάστρη) των Περσών ήταν θαυματουργή. Η παρθένος μητέρα του Dughdova έμεινε έγκυος όταν η δόξα του Ahura Mazda («ο Ανώτερος Θεός του Σύμπαντος») κατήλθε από το παράδεισο και μπήκε στο σπίτι της. Η ψυχή του τοποθετήθηκε από τον Ahura Mazda στο ιερό φυτό Haoma και έγινε η σύλληψη του από το απόσταγμα του φυτού Haoma μέσα στο γάλα. Σε μια άλλη παράδοση η σύλληψη του Ζαρατούστρα έγινε όταν επισκέφτηκε τη μητέρα του ένα ακόντιο από φως (όπως με τους Περσέα, Samonocodom, Dung Ming, Nayenezgani, κ.α.). Σε μια ακόμα εκδοχή ο Ζαρατούστρα ήταν ο γιος της μεγάλης σαλαμάνδρας Oromasis. Ο Ζωροάστρης ως ένας γεννημένος από φωτιά, πιστεύεται ότι η μελλοντική του επανεσάρκωση θα γεννηθεί πάλι από μια παρθένο.

Μεγάλη Βρετανία: Chuchulainn...
Στις παραδόσεις της Μεγάλης Βρετανίας (Ιρλανδία, Σκωτία, Ουαλία, Αγγλία) υπάρχουν πολλοί κοινοί θρύλοι για Σωτήρες γεννημένους από άμωμες συλλήψεις:
Ο ασύγκριτος ήρωας Chuchulainn γεννήθηκε από τον ηλιακό θεό Lugh (ο φυσικός του πατέρας ήταν ο προφήτης Sualtimh, ο οποίος επίσης λεγόταν ότι γεννήθηκε από μια παρθένο) και την παρθένο Dechtire. Με τη θεϊκή χάρη του Lugh (ηλιακή φωτιά), η Dechtire έμεινε έγκυος σε ένα όνειρο ενόσω ξάπλωνε κοντά στο ποταμό Boyne (νερό). Μια εκδοχή της γέννησης τους ισχυρίζεται ότι γεννήθηκε τρεις φορές, και για αυτό το λόγο απεικονίζονταν μερικές φορές με τρία κεφάλια (π.χ. Μπράχμα, Karttikeya κτλ.). Μια περιγραφή του διηγείται ότι τα μαλλιά του στεκόταν όρθια και στις άκρες κάθε τρίχας καθόταν μια σπίθα φωτιάς (Πεντηκοστιανές φλόγες του Αγίου Πνεύματος).

Ουαλοί: οι μάγοι Μέρλιν, Taliesin, Gwion
Ο φημισμένος αν και μυστηριώδης μάγος Μέρλιν (από το Ουαλικό «Myrrdin» = Γεράκι ή στα Βρετανικά «Moridunon» = οχυρό της θάλασσας) καταγράφηκε να είναι ένας γεννημένος με άμωμη σύλληψη ανάμεσα σε ένα γονιό από τον Άλλο Κόσμο και μια αγνή παρθένο βασιλικής καταγωγής.
Ο μεγάλος σοφός και μάγος Taliesin ήταν ένας γεννημένος με άμωμη σύλληψη από τη μάγισσα Ceridwyn. Η Ceridwyn ετοίμασε ένα δραστικό ποτό το οποίο θα αποκάλυπτε όλα τα μυστήρια του σύμπαντος σε αυτόν που θα το έπινε. Αυτό προοριζόταν για το γιο της τον Afaggdu («Απόλυτο Σκοτάδι»). Αλλά τρεις σταγόνες έσταξαν έξω από το αναβράζον ποτό στο δάχτυλο ενός μικρού αγοριού με το όνομα Gwion («Λευκός, Απαστράπτων»), το οποίο τις έγλυψε και αμέσως έλαβε τη σοφία που προοριζόταν για τον Afaggdu. Η Ceridwyn καταδίωξε το αγόρι. Αυτός έγινε ένας λαγός, και αυτή έγινε ένα λαγωνικό, αυτός έγινε ένα ψάρι, και αυτή έγινε μια ενυδρίδα… και έτσι συνέχισαν ώσπου αυτός έγινε ένας κόκκος αλευριού και αυτή μεταμορφώθηκε σε μια κότα και τον έφαγε. Η Ceridwyn έμαθε γρήγορα ότι έμεινε έγκυος και ύστερα από καθορισμένο χρόνο γέννησε το αναγεννημένο Gwion. Αυτός ήταν τόσο όμορφος που αυτή δε μπορούσε να τον σκοτώσει. Αντίθετα τον έδεσε μέσα σε μια δερμάτινη τσάντα και τον πέταξε στη θάλασσα (όπως με τους Περσέα, Karttikeya, Ρόμολους και Ρέμους, Μωϋσή, Maui, κ.α.). Αυτός βρέθηκε και υιοθετήθηκε από τον ανιψιό του βασιλιά Dyfed, ο οποίος τον ονόμασε Taliesin («Απαστράπτον Μέτωπο»).

Κέλτες: Modron, Lleu
Υπήρχε επίσης ένας περιληπτικά αναφερόμενος, αλλά πολύ σεβόμενος Κέλτης ήρωας με το όνομα Madon ap Modron του οποίου η σύλληψη έγινε μέσω μιας ηλιακής σπίθας (φωτιά) και μιας ποταμίσιας θεάς (νερό) για τον οποίο λίγα είναι γνωστά εκτός από το γεγονός της απαγωγής του τρεις ημέρες μετά τη γέννηση του και την τελική απελευθέρωση του από τον Άλλο Κόσμο από τους σωτήρες του ώστε να κατορθώσει μια σπουδαία πράξη.
ο Κέλτης ήρωας Lleu («ο Φωτεινός») Llaw Gyffew, ο γεννημένος με άμωμη σύλληψη δίδυμος αδελφός του Dylan («η Θάλλασα») από την παρθένο Arianrod όταν έπεσε πάνω στο ραβδί του Math, μάγου κυβερνήτη του Gwynedd.

Ασιατες: Βούδας, Fohi,
Οι πολλές αρχαίες παραδόσεις της Ασίας προωθούν μια εντυπωσιακή απεικόνιση γεννήσεων από παρθένο με άμωμη σύλληψη. Μερικές αναφορές:

Μια νύμφη ενώ έκανε μπάνιο σε ένα ποτάμι στη Κίνα την ακούμπησε ένα νούφαρο, και ο θεϊκός Fohi (καλείται «αυτός ο οποίος είναι ένας και τρεις»), ο ιδρυτής της Κινέζικης αυτοκρατορίας, συλλήφθηκε. Σε μια άλλη εκδοχή της παρθένου μητέρας του Fohi, Moyë, περπατούσε στην όχθη ενός ποταμιού, όταν ξαφνικά περικυκλώθηκε από ένα ουράνιο τόξο και έμεινε έγκυος σε ένα θεϊκό γιό. Στα πρώτα δώδεκα χρόνια κυοφορίας της ονειρεύτηκε ότι ήταν έγκυος σε ένα λευκό ελέφαντα (π.χ. η σύλληψη του Shakyamuni Βούδα,).
Η μητέρα του Chang Ti/ Huang Di έμεινες έγκυος αφού παρατήρησε ένα μεγαλοπρεπή κεραυνό κοντά στο άστρο Dubhe (στη Μεγάλη Άρκτο). Παρομοίως, η μητέρα του Κινέζου ήρωα της πλημμύρας, Yu, έμεινε έγκυος αφού είδε ένα πεφταστέρι να περνάει ανάμεσα στις Πλειάδες. Λέγεται ακόμα ότι η σύλληψη του Κινέζου φιλόσοφου και δάσκαλου Lao-Jun (Lao Tsu) έγινε από ένα πεφταστέρι και αυτός αναδύθηκε από τα πλευρά της παρθένου μητέρας του.

Ταϊλάνδοι: Samonocodom
Στη Ταϊλάνδη, μια περιπλανώμενη ηλιακτίδα χάιδεψε ένα νεαρό παρθένο κορίτσι, αναφερόμενο ως «η Κυρία της Προσευχής», και ο μεγάλος και υπέροχος λυτρωτής, Samonocodom, συλλήφθηκε.
Κορεάτες: Dung Ming
Στη Κορεάτικη παράδοση ο ηρωικός Dung Ming συλλήφθηκε όταν ένα κορίτσι από το χαρέμι του πρώτου βασιλιά της Κορέας είδε ένα σύννεφο ή μια ακτίνα φωτός να εισέρχεται στο στήθος της. Η εγκυμοσύνη γέννησε υποψίες (όσον αφορά την αγνότητα της) και ο βασιλιάς διέταξε να την θανατώσουν. Αλλά μόλις άκουσε την ιστορία της την άφησε να γεννήσει το παιδί της. Ο Dung Ming γεννήθηκε και παρόλες τις απόπειρες δολοφονίας του βασιλιά, μεγάλωσε ώστε να γίνει βασιλιά του Fuyu και ιδρυτής της Κορεάτικης φυλής.

Μογγόλοι: Τζέγκις Χαν
Η Alan-ko των πρώιμων Μογγόλων λέγεται ότι είχε τέσσερις άμωμες συλλήψεις (συμπεριλαμβανομένης της γέννησης του Bodunchar, προγόνου του Τζέγκις Χαν) όταν την επισκέφτηκε ένας «χρυσός σπινθηροβόλος άντρας» ο οποίος μπήκε στο σπίτι από τη καπνοδόχο (π.χ. ο Δίας με τη Δανάη) και χαϊδεύοντας τη κοιλιά της, το φως του εισήλθε στη μήτρα της.

Κινέζοι: Fu Xi,  Hou Chi
Ο Κινέζος Χριστός, Fu Xi, συλλήφθηκε άμωμα όταν η μητέρα του πάτησε το ίχνος ποδιού του θεού της καταιγίδας, ή αλλιώς του Μέγα Ανθρώπου. Καλυμμένη με μια θαυμάσια λαμπρότητα ένιωσε ξαφνικά ζεστή τη κοιλιά της και αργότερα ανακάλυψε πως ήταν έγκυος. Ο Κινέζος ήρωας Hou Chi πιστεύται ότι γεννήθηκε με τον ίδιο τρόπο. Το άμωμα γεννημένο παιδί, Κι (από το Κινέζο ήρωα της πλημμύρας, Γιου) γεννήθηκε από μια πέτρα όπως και οι Σκανδιναβοί θεοί και ο ήρωας Ενκίντου από την αρχαία Βαβυλωνιακή Παράδοση του Gilgamesh.

Ινδοί: Βουδας, Κρίσνα, Padma, Dewa, Karttikeya, Pandava

Κρίσνα, ο Ινδός Χριστός, ήταν ένας νόμιμα γεννημένος από την παρθένο μητέρα του Ντεβάκι. Ο νεογέννητος Κρίσνα ακόμα αναφέρει αυτήν στο «Bhagavad Purana» ως μια «αγνή κυρία» στην αφήγηση της γέννησης του. Είναι γραμμένο ότι ο Βισνού, «ο Θεός όλων των πραγμάτων», εισήλθε στο νου του Βασουντέβα (ο φυσικό πατέρας του Κρίσνα) και σε καθορισμένο χρόνο η Ντεβάκι γέννησε την εκδήλωση του αλάνθαστου Θεού…ο οποίος εναποτέθηκε στη μήτρα της από τον Βασουντέβα…μέσω νοητικής μεταβίβασης. Ενδιαφέρον είναι να σημειωθεί ότι η άμωμος σύλληψη εκπληρώνεται μέσω του Βασουντέβα αντί να γίνει άμεσα μέσω της Ντεβάκι.
Σε μια άλλη εκδοχή της άμωμου συλλήψεως (από το «Vishnu Purana») ο Θεός Βισνού άρπαξε μια μαύρη και μια άσπρη τρίχα από το κεφάλι του και είπε, «Και οι δυο τρίχες μου θα ενσαρκωθούν στη γη και θα αφαιρέσουν τις δυστυχίες από τα πρόσωπα των ανθρώπων εκεί… Αυτή η μαύρη τρίχα μου θα δώσει γέννα στον όγδοο γιο της Ντεβάκι (Κρίσνα, η άσπρη τρίχα έγινε ο δυνατός αδελφός Μπαλαράμα). » Και όπως προείπε ο Θεός ο Ίδιος εμφανίστηκε ως το όγδοο παιδί της Ντεβάκι.

Επιπλέον είναι γραμμένο ότι η «Μεγάλη Maya», η μητέρα του Βούδα Shakyamuni, έμεινε έγκυος όταν είχε ένα όραμα ενός λευκού ελέφαντα. Ονειρεύτηκε ότι ένας όμορφος λευκός ελέφαντας (ένα Ανατολικό σύμβολο του Αγίου Πνεύματος / Του Λόγου) την πλησίασε κρατώντας ένα άνθος νούφαρου και εισήλθε στη μήτρα της. Η Maya γέννησε όρθια, κρατώντας το κλαδί ενός δέντρου.
Ο εκπληκτικός Padmasambhava της Βουδιστικής παράδοσης γεννήθηκε άμωμα χωρίς μητέρα ή πατέρα. Σύμφωνα με τις επικρατούσες εκδοχές της γέννησης του, και σύμφωνα με τις δικές του υπαγορεύσεις, ο Padmasambhava γεννήθηκε από το άνθος ενός νούφαρου (και αυτή είναι η σημασία του ονόματος του). Μια ακτίνα κόκκινου φωτός (η φωτιά του Αγίου Πνεύματος) διείσδυσε στο κέντρο μιας λίμνης. Ένα μεγάλο, άμωμο άνθος νούφαρου εμφανίστηκε «και από τη καρδιά του Μεγάλου Ευσπλαχνικού, Εγώ, ο Padma, ο Γεννημένος από Νούφαρο Γκουρού πήγασε ως η συλλαβή «HRI» (ο Λόγος). Η συλλαβή διαλύθηκε σε φως και αμέσως εκεί ανήλθε ένα όμορφο οχτώ χρονών αγόρι τέλεια στολισμένο με τα κύρια και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά ενός Βούδα. Κρατώντας μια vajra, μια τρίαινα, και ένα νούφαρο στα χέρια του, ξεκίνησε αμέσως να παραδίδει διδασκαλίες στους Ντέβες και στις Ντακίνι της περιοχής.
Θεωρήθηκε ως ο ιδρυτής της σχολής Dzogchen του Βουδισμού, ο Garab Dorje γεννήθηκε με θαυματουργό τρόπο από μια παρθένο και κόρη του Βασιλιά Dharmasoka της Ινδίας. Τοποθετήθηκε σε μια τάφρο με φωτιά για εφτά μέρες. Ενθυμούμενη ένα όνειρο που προείπε για τη θεϊκή γέννηση του, η πριγκίπισσα τον πήρε από τη τάφρο άθικτο και τον ονόμασε Rolang Dewa.
Ο Ινδός Σωτήρας και σφαγέας δαιμόνων Karttikeya γεννήθηκε από ένα σπόρο του Σίβα (η Τρίτη Άποψη της Ινδουιστικής Αγίας Τριάδας, το Άγιο Πνεύμα), μέσω της Agni (Θεάς της Φωτιάς), ο οποίος το άφησε μέσα στο Γάγγη (τα νερά της ζωής, η σεφίρα Γιεσότ). Για αυτό από εδώ και πέρα καλούνταν μερικές φορές Agnibhuva (ο υιός της Agni) και Ganga-putra (ο Υιός του Γάγγη), ένα φωτεινό αγόρι όπως ο ήλιος και όμορφο όπως το φεγγάρι.
Σε μια άλλη εκδοχή της γέννησης του Karttikeya είναι γραμμένο ότι αυτός γεννήθηκε από φωτιά που έπεσε από το τρίτο μάτι του θεού Σίβα (Άγιο Πνεύμα) μέσα σε μια λίμνη (τα νερά της σεφίρας Γιεσότ) κοντά στο Madras. Ακόμα μια άλλη αφήγηση έφερε τον Karttikeya ως αποτέλεσμα μια συνδυασμένης άμωμης κυοφορίας εφτά διαφορετικών παρθένων γυναικών από εφτά σοφούς (είναι επίσης καταγραμμένο ότι ήταν απαραίτητες εφτά παρθένες μήτρες για την άμωμη γέννηση της Agni).
Οι αδελφοί Pandava, οι κεντρικοί ήρωες του αρχαίου Ινδιάνικου πνευματικού επικού ποιήματος Mahabharata, γεννήθηκαν και οι δύο από παρθένο μητέρα. Επιπλέον διευκρινίζεται ότι όταν ο Surya, ο θεός του Ήλιου, πρόσφερε στη Kunti την ευλογία «ενός πανίσχυρου παιδιού όπως τον εαυτό του» αυτή ντροπαλά απάντησε, «Σας παρακαλώ διδάξτε με πως αυτό μπορεί να γίνει χωρίς εγώ να χάσω την αγνότητα μου», και ο θεός την καθησυχάζει, «Πώς είναι δυνατόν εγώ, που επιθυμώ την ευημερία όλων των πλασμάτων, να γίνω αιτία κάποιος να διαπράξει μια αμαρτωλή πράξη, που οδηγεί μόνο στη δυστυχία; Μη φοβάσαι. Ακόμα και αφού ενωθείς με εμένα, θα παραμείνεις μια παρθένος.» Οι ηρωικοί αγώνες των Pandavas μπορούσαν να ολοκληρωθούν μόνο με την απάρνηση των γήινων απολαύσεων.
Γιαπωνέζοι: Hikohohodemi, Hosuseri
Τα ηρωικά ανίψια της Γιαπωνέζας θεάς του ήλιου, Hikohohodemi («Πριγκίπισσα-Φωτιά-Ίσκιος») και Hosuseri («Πριγκίπισσα-Φωτιά-Λάμψη») ήταν γιοι γεννημένοι με άμωμη σύλληψη από την Kono-Hana-Sakuya-Hime («Άνθη-από-τα-Δέντρα-Ανθισμένη-Πριγκίπισσα»). Επειδή με θαυματουργό τρόπο έμεινε έγκυος τη νύχτα του γάμου της, ο αμφίβολος σύζυγος την κατηγόρησε για απιστία. Για αυτό το λόγο έχτισε ένα τοίχο, μια μικρή κατοικία, και τη στιγμή της γέννησης έβαλε φωτιά αναφωνώντας, «Αν αυτό που βρίσκεται στη μήτρα δεν είναι απόγονος του Ουράνιου Εγγονιού, σίγουρα θα καταστραφεί από τη φωτιά, αλλά αν είναι στα αλήθεια απόγονος του Ουράνιου Εγγονιού, τότε η φωτιά δε θα του κάνει κακό.» Τελικά, αυτή και οι γεννημένοι από φωτιά γιοι της (τρεις σύμφωνα με κάποιες αφηγήσεις) αναδύθηκαν άθικτοι από τη κόλαση.

Αζτέκοι:  Ο Huitzilopochtli…
Ομοίως, ο Αζτέκος ήρωας Huitzilopochtli λέγεται ότι ανάβλυσε από τη μήτρα σε ολοκληρωμένη μορφή ώστε αμέσως ήλθε σε συμπλοκή με του εχθρούς της μητέρας του, κρατώντας το «φλεγόμενο φίδι». Ο Huitzilopochtli γεννήθηκε με άμωμη σύλληψη από την παρθένο μητέρα του Coatlicue, η οποία έμεινε έγκυος από μια μπάλα από χνούδι (από το πουλί Quetzal.
Αζτέκοι: Ο Quetzalcoatl…
Στο Κώδικα Vaticanus την παρθένο Chimalman επισκέφτηκε ένας πρεσβευτής από το παράδεισο που ανάγγειλε το θέλημα του Θεού ότι αυτή θα γεννήσει ένα θεϊκό γιό. Μόλις έφυγε από το σπίτι της, η Chimalman έμεινε έγκυος με ένα γιο, τον Αζτέκο Χριστό Quetzalcoatl. Σε μερικές εκδοχές της γέννησης του Quetzalcoatl αυτός γεννήθηκε (όπως και ο Μίθρα και ο Κι) από μια πέτρα, ένα λαμπρό λίθο από νεφρίτη ή από σμαράγδι.
Ομοίως, ο Ehecatl (του οποίου η αγάπη για την αγνή Mayahuel συμβολιζόταν με ένα όμορφο δέντρο) γεννήθηκε από μια πέτρα που ήταν μαχαίρι θυσιαστηρίου, υποδεικνύοντας ένα ακόμα χαρακτηριστικό του Διπλογεννημένου, την θυσία.
Mάγιας: Οι Hunahpu και Xbalanque…
Με παρόμοιο τρόπο η αγνή παρθένος Xquic («Ματωμένη Σελήνη») έμεινε έγκυος στους δίδυμους ήρωες των Μάγιας, Hunahpu και Xbalanque, όταν το θυσιασμένο κεφάλι του Hun Hunahpu (το οποίο στηριζόταν πάνω στη κολοκυθιά) έφτυσε στο εκτεταμένο χέρι της και είπε, «Είναι απλώς ένα σημάδι που σου δίνω, το σάλιο μου.» Όταν ρωτήθηκε από τον πατέρα της ποιος ήταν υπεύθυνος για την εγκυμοσύνη της, η Xquic απάντησε, «Δεν υπάρχει κάποιος άντρας που να ξέρω το πρόσωπο του… Αυτό που είναι στη κοιλιά μου δημιουργήθηκε όλο από μόνο του όταν πήγα να θαυμάσω το κεφάλι του Hun Hunahpu…»

Ιθαγενεις Αμερικής: Poia
Στην άλλη άκρη του κόσμου οι ίδιες ιστορίες άμωμα γεννημένων Σωτήρων λέγονταν μεταξύ των Ιθαγενών Αμερικάνικων φυλών. Μια τέτοια ιστορία, ευρέως διαδεδομένη μεταξύ των ινδιάνων των μεγάλων πεδιάδων, ήταν αυτή του Αγοριού από τα Αστέρια. Το Αγόρι από τα Αστέρια, γεννήθηκε άμωμα από μια παρθένο η οποία ερωτεύτηκε ένα αστέρι. Αυτό υιοθετήθηκε και τελικά μεγάλωσε και έγινε ένας σφαγέας τεράτων. Στη κορύφωση των περιπετειών του πέθανε όταν ένα φίδι (της Κουνταλίνης) εισήλθε στο σώμα του με αποτέλεσμα την ανάστασή του στην αθανασία ως το Αστέρι του Αυγερινού. Στην εκδοχή της φυλής Blackfoot η μητέρα του Αγοριού από τα Αστέρια, η γυναίκα με τα φτερά, σκάλισε ένα απαγορευμένο φυτό γογγυλιού (όπως η Εύα και ο απαγορευμένος καρπός) για το οποίο καταδικάστηκε να ζει μια ζωή δυστυχίας στο κόσμο για τον οποίο επίσης καταδικάστηκε (όπως η Πανδώρα) για την λαθεμένη περιέργεια της. Πέθανε από τη θλίψη αφήνοντας τον ορφανό γιο της να τον μεγαλώσει η Γιαγιά-Ηλικιωμένη-Γυναίκα-της Νύχτας. Αυτόν συχνά τον κακομεταχειρίζονταν και τον περιγελούσαν για μια πολύ εμφανή ουλή που είχε στο πρόσωπο του (η ατέλεια του εγώ ύστερα από τη πτώση) για αυτό το λόγο τον καλούσαν Poia (πρόσωπο με Ουλή). Ο Poia πήγε σε ένα μεγάλο ταξίδι για να βρει τη Χώρα στον Ουρανό και να γιατρευτεί από την ουλή του. Επί τρεις μέρες, ο Poia νήστευε και προσευχόταν. Την τρίτη μέρα, είδε ακτίνες να αντανακλώνται πάνω «στο Μεγάλο Νερό», δημιουργώντας ένα μονοπάτι προς τον ήλιο. Ακολούθησε αυτό το μονοπάτι και έφτασε στο σπίτι του αληθινού παππού και γιαγιά του (αυτός ήταν γιος του Αυγερινού, της Αφροδίτης), του Ήλιου και της Σελήνης. Κάτω από τη παράκληση του εγγονιού του, ο Ήλιος αφαίρεσε την ουλή. Ο Ήλιος ακόμα δίδαξε στον Poia σπουδαία μαγικά και αλήθειες για τον κόσμο, τις οποίες έφερε πίσω στους συνανθρώπους του για να τους ανακουφίσει από τις δυστυχίες τους. Ο παππούς και η γιαγιά του ακόμα του έδωσαν και ένα μαγικό φλάουτο για να γοητεύει τις γυναίκες ώστε να τον ερωτεύονται (όπως ο Κρίσνα). Αλλά λόγο της ανυπακοής της μητέρας του, ο Poia έπρεπε να γυρίσει στη γη. Ωστόσο, μόλις παντρεύτηκε την κόρη του αρχηγού, η οποία παλιά τον είχε απορρίψει (ως έναν σημαδεμένο από το εγώ), ο Ήλιος και το Φεγγάρι του επέτρεψαν να φέρει την καινούργια του γυναίκα, στη Χώρα, στην οποία παρέμειναν για πάντα.

Ο θρυλικός Posayamo των Puelbo γεννήθηκε σε μια παρθένο όταν αυτή έτρωγε σπόρους από κουκουνάρι. Καθώς άλλαζε η Γυναίκα των Navajo άμωμα σύλληψε τα δίδυμα Nayenezgani («Σφαγέας Τεράτων») και Tobadjishtchini («Το Παιδί του Νερού») όταν βγήκε στο φως του ήλιου ενόσω έσταζε νερό. Όπως και ο Poia τα δίδυμα πήγαν σε ένα επικίνδυνο ταξίδι ώστε να φτάσουν το σπίτι του πατέρας τους θεού του ήλιου. Η Λευκά-Βαμμένη-Γυναίκα βασανίζονταν από ανελέητα τέρατα, και προσευχήθηκε για βοήθεια. Για αυτό το λόγο το πνεύμα γνωστό με το όνομα Ζωοδότης ήρθε σε αυτήν με τη μορφή βροχής (νερό) και κεραυνού (φωτιά). Ο Ζωοδότης της είπε ότι θα γεννήσει ένα παιδί, το οποίο θα καλείται το Παιδί του Νερού (γεννημένο από τα νερά της σεφίρας Γιεσότ). Για αυτό το λόγο στην παράδοση των Απάτσι ο ήρωας το Παιδί του Νερού γεννήθηκε άμωμα στην Λευκά-Βαμμένη-Γυναίκα και προχώρησε να σφάξει τους δαίμονες που την βασάνιζαν. Ο Deganawida των Seneca γεννήθηκε σε μια παρθένο με το όνομα Huron και έφτιαξε ένα λευκό πέτρινο κανό με το οποίο έπλευσε στην Λίμνη Ontario για να ανασυγκροτήσει τους δύσπιστους Iroquois. Φύτεψε το Μεγάλο Δέντρο της Ειρήνης (το Δέντρο της Ζωής), ένα σύμβολο της συμφιλίωσης. Μετά από μόνο εφτά μήνες η παρθένος που έζησε με τη μητέρα της έμεινε έγκυος παρόλο που ποτέ δεν πήγε με άντρα. Γέννησε το αγόρι, Wacdjîgιga («Hare»). Η γυναίκα σύντομα πέθανε, και το παιδί το μεγάλωσε η γιαγιά του. Ο Δημιουργός της Γης (Θεός) είχε δημιουργήσει τον Wacdjîgιga ως τον πέμπτο και τελευταίο μια σειράς εκλεκτών υιών (Trickster, Turtle, Bladder, and Redhorn) με το σκοπό να σώσουν την ανθρωπότητα από όλους τους αμαρτωλούς. Στον τέλος, αυτός μόνος του πέτυχε. Ως η πέμπτη δημιουργία του Δημιουργού της Γης, ο Wacdjîgιga αντιπροσωπεύει την Ανθρώπινη Ψυχή, τον Υιό ο οποίος κάνει το θέλημα του Πατέρα.
Σύμφωνα με μια ιστορία από τη φυλή των Iroquois και από τη φυλή των Huron η Γυναίκα-Που-Έπεσε-Από-τον-ουρανό, πήρε το όνομα της όταν έπεσε κατακόρυφα από μια τρύπα που έγινε από ένα ξεριζωμένο ζωοδόχο Δέντρο (το Δέντρο της Ζωής). Το δέντρο, το οποίο παρείχε φαγητό στα ουράνια πλάσματα, ξεριζώθηκε όταν αυτή διέπραξε μοιχεία. Σε μια άλλη εκδοχή αυτή επιθύμησε να γεύσει από το Μεγάλο Δέντρο, το οποίο ήταν απαγορευμένο να το αγγίξει κανείς (όπως το Δέντρο της Γνώσης), και έστειλε τον απρόθυμο σύζυγο της να πάρει τις λιχουδιές για αυτήν. Οι ακατάσχετες επιθυμίες της, την οδήγησαν μέσα στη τρύπα την οποία έσκαψε ο σύζυγος της στη βάση του δέντρου όπου και έπεσε. Έπεσε από τον Ουράνιο Κόσμο μέσα στα αρχέγονα νερά που κάλυπταν τη γη. Τελικά αυτή γέννησε τα ηρωικά δίδυμα Μικρό Βλαστάρι (ή Yoskeha / Djuskaha) και Πυρόλιθο (ή Taweskare /Othagwenda). Σε άλλες εκδοχές η παρθένος κόρη της λέγεται ότι είχε άμωμα μείνει έγκυος στα δίδυμα όταν μπήκε μέσα της η ανάσα του Δυτικού Ανέμου. Ο απατεώνας Πυρόλιθος (η πέτρα που δίνει φωτιά, ο Εωσφόρος) πάντα επιζητούσε να εμποδίσει τις προσπάθειες του Μικρού Βλασταριού να δημιουργήσει έναν τέλειο κόσμο, λέγοντας ότι οι άνθρωποι θα ζουν πολύ εύκολα και πολύ ευτυχισμένα. Η ιστορία των συγκρούσεων τους και των συμβιβασμών τους δημιούργησε τη γη.

Αιγύπτιοι: Άπις, Thoth, Osiris
Ο Thoth, όπως και ο Padmasambhava, αναγνωρίζονταν σε μερικά Αιγυπτιακά κείμενα ως αυτό-δημιούργητος ή «αυτός που προσφέρθηκε από τον ίδιο τον θεό», δημιουργημένος από τη καρδιά του Ρα (ο Λόγος). Είναι σπουδαίο να σημειωθεί ότι ο Thoth, το σύμβολο της Σοφίας, απεικονίζονταν από τους Αιγύπτιους ιερείς με το αντρικό μέλος διεγερμένο κάτω από το οποίο ήταν γραμμένο «Δότης της λογικής».
Η Nut, η μητέρα του Αιγύπτιου Σωτήρα Osiris, λατρευόταν ως η Μεγάλη Μητέρα, εν τούτοις μια Άμωμη Παρθένος. Αυτή είναι μια έμμεση αναφορά στην άμωμη γέννηση του Osiris, ο οποίος τελικά αναγνωρίστηκε ως η άποψη του Θεϊκού Πατέρα του Λόγου και ως ο Αδελφός, και Σύζυγος, της Isis η οποία και αυτή είχε γεννηθεί από την Άμωμη Παρθένος Nut και την παρθένο μητέρα του Αιγύπτιου Χριστού, Horus. Η Isis έμεινε έγκυος στο θεϊκό παιδί όταν τάραξε το δολοφονημένο σώμα του Osiris με τη μορφή ενός πουλιού. Εκτός από το ότι ήταν γιος της Isis είναι αποδεδειγμένο σε πολλές περιγραφές ότι ο Horus είναι ακόμα και αδελφός της, γεννημένος από τη Nut. Μια περιγραφή που επιχειρεί να διαφωτίσει τη σχέση αυτή απεικονίζει τη γέννηση του ως το αποτέλεσμα του έρωτα του Osiris και της Isis όταν αυτοί ήταν ακόμα στη μήτρα της Nut. Για αυτό το λόγο αυτός γεννιέται από τη Nut ως αδελφός και γιος της Isis.
Μερικά ακόμα διάσημα παραδείγματα: Fu-Xi και Nu-Kua της Κίνας, Viracocha και Mama Cocha των Ίνκας, Shamash και Ishtar της Βαβυλώνας, Δίας και Ήρα της Ελλάδας, Baal και Anat της Ασσυρίας, Freyr και Freyja των Σκανδιναβών, ο Κέλτης Dagda και Brigit, Okikurumi και Turesh των Ainu, ο Ινδός Vishnu και Aditi, Aganju και Yemoja των Yoruba, κτλ.
Ο Ηρόδοτος γράφει «Από ότι οι Αιγύπτιοι λένε, η αγελάδα μένει έγκυος από ένα φως από τον ουρανό, και μετά γεννάει τον Apis.» Αυτή η άμωμη σύλληψη τιμόταν ως ο ίδιος ο θεός.
Ο Πλούταρχος συμφωνεί ότι «ο Apis ήταν μια δίκαιη και όμορφη εικόνα της ψυχής του Osiris.»
Ένα πάρα πολύ αρχαίο και δυνατό σύμβολο της Θεϊκής Μητέρας είναι αυτό της Ιερής Αγελάδας (Hathor-Isis). Οι Διπλο-Γεννημένοι (π.χ. Horus) είναι παιδιά της Ιερής Αγελάδας. Και, όπως ο Πλούταρχος ισχυρίζεται, ο Θεϊκός Πατέρας αυτών των Καβίρ, ή Θεϊκών Μοσχαριών, είναι ο Ιερός Ταύρος (Apis-Osiris) που καλείται «ο κύριος της ζωής για πάντα».
Στην αρχαία Αίγυπτο ήταν κοινή γνώση ότι οι Φαραώ που γεννιόνταν για το θρόνο ήταν ενσαρκώσεις του θεού ήλιου. Μέσα στο μεγάλο ναό του Luxor εικονογραφείται το δράμα του ευαγγελισμού, σύλληψης και γέννησης του Amenhotep (Αμενόφις στα Ελληνικά) ΙΙΙ του θαυμάσιου, ο Φαραώ αναγνωρίστηκε με το να φέρει την Αίγυπτο στην μεγαλύτερη ακμή της στους αρχαίους χρόνους μέσα από μεγάλα διπλωματικά και οικονομικά κατορθώματα. Η πρώτη σκηνή απεικονίζει το θεό Thoth σε μια πράξη χαιρετισμού της παρθένου βασίλισσας Mut-em-ua, ανακοινώνοντας σε αυτή ότι θα γεννήσει ένα γιο. Σε μια δεύτερη σκηνή ο θεός Kneph (βοηθούμενος από τον Hathor, η Ιερή Αγελάδα) μυστικά γονιμοποιεί τη βασίλισσα κρατώντας έναν σταυρό Ανκ στο στόμα της. Στην τελική σκηνή το παιδί ενθρονίζεται, λαμβάνοντας υποταγή από τους θεούς και δώρα από τους ανθρώπους. Όπως εξηγείται σε ένα ακαδημαϊκό κείμενο, «Αυτό είναι το Άγιο Πνεύμα το οποίο προκάλεσε τη σύλληψη» (Natural Geneses. Massey, Vol. II).


.............................

KALOPOULOS_TA_BIBLIA2
Αποκτήστε τα βιβλία του Μ. Καλόπουλου επί αντικαταβολή στο τηλ: 2310/770100
Ξεναγηθείτε με διασκεδαστικό και σαφή τρόπο, στα πλέον απίστευτα μυστήρια της θεολογικής μαγείας, και ανακαλύψτε την γέννηση της σημερινής αθλιότητας, στα χεριά εκείνων που λατρευτήκαν σαν άνθρωποι του θεού!

Γνώμη αναγνώστου: «Μια απολαυστική ξενάγηση στα στημένα "θαύματα" των μεγάλων προφητών της Βίβλου, που  θα σας ενθουσιάσει με την απομυθοποιητική της σαφήνεια. Μια πρωτότυπη μελέτη που θα αποτελέσει σταθμό στις αναζητήσεις σας». A.M.



Λέξεις αναζήτησης: Καλοπουλος Μιχαλης Kalopoulos Michael Παλαια Καινη Διαθηκη διαθηκη Αγια γραφη Αβρααμ Χαλδαια θαυματα δηλητηρια πιστη θεος θρησκεια αγιο φως ιρατειο χριστιανισμος αγαπη βιβλος αγιοι αγιος αγια δικαιοι δικαιος προφητες πνευμα εικονες λατρεια ιερεις παπαδες ιερατειο εκκλησια ναος αγιοσυνη μοναστηρια μονες σκητη νηστεια προσευχη αγιασμος